Her finner du svar på de vanligste spørsmålene vi får, skulle du ikke finne svar på det du lurer på, ta gjerne kontakt med oss på salg@mediaset.no
Du vil motta en ordrebekreftelse på e-post umiddelbart etter at din bestilling er godkjent.
Hos oss kan du betale via Dintero, Vipps, Mastercard,Visa og Collector.
Vi benytter oss av Brings frakt tjeneste og Porter Buddy. Varene dine blir levert til nærmeste postkontor / post utleveringssted. Eller dør til dør hvis du benytter deg av Porter Buddy.
Vi leverer dessverre ikke til Jan Mayen (NO 8099) eller Svalbard (NO 9170-9179). Det er fri frakt ved bestillinger over 1000 kroner. All handel under 1000 kroner har en fast fraktpris på 99 kroner. Sjekk at emballasjen er uskadet når du henter ut pakken din på hentested. Dersom det oppdages skade på emballasjen, må dette anmerkes på fraktbrevet eller eventuelt skrive skademelding til transportør. Vi bruker hovedsakelig Bring for transport. Forsendelse skjer for vår risiko. Du kan gjøre gjeldende ulike krav overfor oss som selger (heving av kjøp, prisavslag, retting, erstatning) dersom varen har blitt skadet eller forringet under transporten. Vi tar forbehold om forsinkelser rundt helligdager og høytider. Følg med på post leverandørens egne anbefalinger rundt høytider for å være sikker på levering i tide.
Leveringstiden for varer som lagerføres er 1-5 arbeidsdager. I ferieperioder hos leverandørene våre og i helger, kan leveringstiden i noen tilfeller bli lengre. For de varene som ikke er lagerført, står den aktuelle leveringstiden i produktinformasjonen.
De opplysningene som du oppgir på staging2.krzysztofw5.sg-host.com vil bli behandlet med den største respekt. Mediaset vil kun bruke person dataene dine til å fullføre ordren din, frakt og sikker betaling.
Hvis du ved mottakelse oppdager at forsendelsen er synlig transportskadet, melder du straks fra om dette til fraktselskapet som leverte forsendelsen eller til post utleveringsstedet. Hvis disse ikke påtar seg skadeansvaret, kontakter du vår kundeservice salg@mediaset.no
Som Kunde har du angrerett i 30 dager. Dette innebærer at du som Kunde har rett til å angre ditt kjøp ved å informere dette til thehice.com innen 30 dager fra at du eller en annen part har tatt imot den bestilte varen (angrefristen).
RETUR – STEG FOR STEG
Om vi skulle ha levert feil produkt eller antall bes du om å gi oss beskjed så raskt som mulig slik at vi kan få rettet opp feilen. Kontakt vår kundeservice; salg@mediaset.no
Leverandørene våre tilbyr i visse tilfeller garantier på produktene sine. Kontakt kundeservice for mer informasjon om garanti på en spesifikk vare.
Dersom det er en feil på våre produkter har du mulighet til å reklamere på dette. Kontakt vår kundeservice salg@mediaset.no og beskrive problemet. For å gjøre prosessen så effektiv som mulig er det fint om du sender oss ditt fulle navn og ordrenummeret det gjelder, i tillegg til bilde og beskrivelse av hva som er skjedd og hva du reklamerer på. Vi har normalt svarfrist i løpet av samme eller påfølgende arbeidsdag. I spesielt hektiske perioder kan det være noe lenger svartid.
Nettbutikken leverer kun ordre til personer med postadresse i Norge om ikke annet avtales. Eventuelle bestillinger fra utlandet må skje via en av våre ansatte og etter nærmere avtale. Send oss en mail på salg@mediaset.no dersom du har spørsmål om dette. Alle ordre vi aksepterer å sende til utlandet vil også bli belastet med porto i henhold til satser vi får av våre leverandører.
Alle våre priser er eksklusiv merverdiavgift og frakt. Vi endrer kontinuerlig på priser på produkter. Dette kan være i samsvar med kampanjer, salg eller endring av priser hos våre leverandører. Prisendringer påvirker ikke sendte bestillinger.
Vi tilbakebetaler deg pengene innen 14 dager etter at vi har mottatt returen fra deg. Om du har valgt å betale med kreditt- eller visakort skjer tilbakebetalingen til samme konto som du har brukt tidligere. Vi sender deg en bekreftelse på mail så snart vi har behandlet returen fra deg. I eposten vil det stå at returen er behandlet, alternativt avsluttet hos Collector. Videre vil du få en ny faktura med eventuelt gjenstående beløp som skal betales.
Kontakt oss gjerne på salg@mediaset.no hvis det er noe annet du lurer på. Vi svarer deg så fort vi kan. Dersom det gjelder en bestilling i nettbutikken, er det fint om du legger ved ordrenummeret ditt når du kontakter oss.